wtorek, 13 października 2015

Inspiration Instargram's - czyli inspirujące instagramy.

Raz co jakiś czas postanowiłam dzielić się z wami kontami osób które szczególnie lubię na instagramie. 
Są to takie osoby które  mają w sobie coś szczególnego co mi się podoba, inspiruje lub motywuje. 
Większość osób..to Koreańscy chłopcy...(co mam zrobić, że to oni mają najlepszy styl i są tacy piękni...haha.) Ale to nie znaczy, że czasami nie zarzucę jakąś panią. :D 
Osoby te nie są aktorami, piosenkarzami itp.. w większości to zwykłe "szare" osoby.

╩ Pierwszą osobą jest: hahahakyoung KLIK 



Jak dla mnie to dziewczyna, która ma w sobie coś innego...oryginalnego. 
Ma wyjątkową urodę..nie taką jak typowa Koreanka. Oprócz tego, ma świetny styl..
woli bardziej sportowe rzeczy co bardzo jej pasuje i podkreśla jej oryginalność.
Ma bardzo subtelną i elegancką twarz. To wszystko tworzy taką piękną mieszankę. :))
Jej makijaż wygląda na bardzo delikatny, czasami kiedy doda troszkę różu na policzkach wygląda cudownie.

╩ Następną osobę jest : sol_lucian KLIK 





 


Jest to chłopak,który posiada wyjątkowo ładną twarz a najbardziej uśmiech i oczy. 
Spójrzcie na to największe zdjęcie..nie wiem czemu ale zakochałam się w nim, może to przez jego oczy. 
No nic..tak czy inaczej kupił mnie swoją urodą i obserwuje go już od jakiegoś czasu. :D
Niestety nie dodaje, swoich outfitów..najczęściej są to po prostu selfie, ale w sumie kto by nie chciał częstych selie takiego chłopaka. hahah


╩  I ostatnią już dzisiaj osobą jest: m_myouhan KLIK 







Znam go dopiero od 3 miesięcy...ale tak go polubiłam..że,  jest jednym z moich ulubionych obserwatorów!
Ja po prostu szaleję na jego punkcie hahahhhah.
Kocham taki typ urody...który mówi: "Jestem wredny i groźny ale kiedy trzeba potrafię być słodki".
Ma pieprzyk przy ustach który bardzo dodaje mu uroku..a jego oczy są bardzo głęboko osadzone 
co dają efekt bardzo czarnych oczu. Dodatkowo jego instagram jest w bardzo ładnej kolorystyce dzięki czemu miło się go ogląda. Chciałam wam pokazać moje ulubione jego zdjęcia..ale niestety wszystkie usunął. :((((


Nie wiem czy ciekawił was dzisiejszy post...jeśli odzew będzie duży przy tym wpisie możecie liczyć na następne (bo osób które kocham na instagramie mam naprawdę dużo) więc, nie będzie z tym problemu.

Piszcie w komentarzach który z dzisiaj przedstawionych instagramów  podoba wam się najbardziej. Mi osobiście trzeci :D




2 komentarze:

  1. Drugi! Ten słodki zwierzak na ostatnim zdjęciu! :3
    Chciałabym, żeby kiedyś mój instagram kogoś zainspirował ale... za dużo selfie :3
    Iris

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się już powoli nie odnajduje w osobach które na instagramie obserwuje :<

    http://moonskillx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń