niedziela, 13 września 2015

Blogi, które odwiedzam najczęściej. [uroda]




W tym poście chcę wam przedstawić kilka ulubionych blogów, które odwiedzam codziennie z nadzieją na nowy post :D Myślę, że wiele z nich wam się przyda ,bo dotyczą One w większości azjatyckiej pielęgnacji :D 



1. Azjatycki Cukier
Chyba nie muszę przedstawiać :) Jest to mega przydatny blog dzięki, któremu dowiedziałam się
jak ważne jest dbanie o cerę. Każdy post daje mi do myślenia... Kiedy zaczęłam odwiedzać ten blog potrafiłam czytać posty po kilka godzin dziennie. Uważam ,że każda z nas ,która wie na czym polega azjatycka pielęgnacja powinna stosować się do niej chociaż w minimalnym stopniu :)
           
                           

2. Green tea love
Autorka jest strasznie sympatyczną kobietą :) Zawsze stara się pomóc jak może , często odpisuje w komentarzach na pytania. To dzięki jej recenzją wiele japońskich kosmetyków znalazło się u mnie na półce. Tłumaczenie składów kosmetyków z koreańskiego czy japońskiego to dość trudna sprawa dla przeciętnych ludzi ,ale ta pani idealnie podaje nam wszystko na tacy.
 

3. Kpoplivepolska
Ten blog odwiedzam najczęściej ,bo nawet do 5 razy dziennie.. Jest to najprostszy sposób żeby dowiedzieć się co nowego u naszych biasów ... znajdują się tam informacje ,które mają miejsce w ostatnim czasie... Możemy na bieżąco śledzić comebacki, debiuty, afery itd. Myślę ,że każdy fan kpopu jest mega szczęsliwy kiedy ma wszystkie i najnowsze informacje w jednym miejscu

4. AgathBlog
Uważam ,że autorka jest najlepiej ogarnięta w świecie azjatyckich kosmetyków. Możecie u niej znaleźć zestawienia najlepszy kosmetyków względem krajów azjatyckich z danych miesięcy.
Lubię ten blog ,ponieważ mogę znaleźć na nim rzetelne informacje o naprawdę dobrych kosmetykach. Zazwyczaj nie mają one niskiej ceny ,ale myślę ,że warto zapłacić więcej za coś co nam naprawdę pomaga.. niż płacić mniej za kosmetyki ,które nie robia kompletnie nic dla dobra naszej cery

5. AlinaRose
Ciekawe stylizację, tanie hity pielęgnacyjne, ładne makijaże ...różne przydatne triki, to tak w skrócie ,bo na blogu Aliny możemy znaleźć dosłownie wszystko. Najbardziej jednak lubię posty na temat zdrowego trybu życia.. daję Ona dużo motywacji do ćwiczeń i zdrowej diety.

                       

A jakie są Wasze ulubione blogi? Chętnie dowiem się jakie strony Wy odwiedzacie najczęściej :)

2 komentarze:

  1. Mój ulubiony? Chyba Candy Pandas, dużo dobrego i zdrowego jedzonka! Po za tym, dziewczyny odwiedzają mnie od początku istnienia mojego bloga, co bardzo mnie motywuje :3
    Ale lubię też Azjatycki Cukier, jej notki są bardzo staranne i świetnie przygotowane.
    Iris

    OdpowiedzUsuń
  2. Odwiedzam codziennie wszystkie te które obserwuje ^^ u mnie nic nie zginie i zawsze chce być na bieżąco, a dzięki twojej notce mam teraz kilka więcej na mojej liście <3

    OdpowiedzUsuń