poniedziałek, 7 września 2015

[Co nowego] Jak spędziłyśmy wakacje?

Chociaż troszkę to dziwne to w tym poście chcę wrócić do wakacji...i opowiedzieć wam trochę co się u nas działo. W lipcu miałyśmy koncert Boys Republic...niesamowite przeżycie...nie wiem czy będziemy coś o tym pisać..możliwe, że nam się zachcę i będziecie mogli coś o tym przeczytać na naszym blogu..ale nic pewnego. :D Co do lipca...to wspominam go bardzo miło...patrząc na zdjęcia jakie mam.














Zdążyłyśmy się również przebrać za chłopaków. :D




W sierpniu natomiast obie razem pojechałyśmy do sanatorium. Z początku zapowiadało się źle...ale ludzi których poznaliśmy okazali się naprawdę świetni.




Mogłyśmy podziwiać piękne widoki (które już po drugim spacerze nam się znudziły haha)






Przez jakiś czas prowadziłyśmy naprawdę sportowy tryb życia.. :D


I przez ten cały czas, chcąc zapisać wszystko w pamięci...robiłyśmy zdjęcia. :D







A wy jak spędziliście swoje wakacje? :)





2 komentarze:

  1. Jeju, jakie wy jesteście urocze! .///.
    Ja spędziłam wakacje z najbliższymi mi ludźmi nad morzem :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja spędziłam wakacje w domu ale to nie problem gdy mieszka się 200m od plaży XD

    http://moonskillx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń