poniedziałek, 7 września 2015

[Music] Ostatni czas w k-pop'ie

Z racji tego, że ostatnio wyszło trochę comebacków i są naprawdę świetne, postanowiłam coś o tym napisać. W poście znajdą się piosenki od sierpnia. 


MONSTA X - RUSH


Na pierwszym miejscu, piosenka dosyć nowego zespołu...który od razu podbił moje serce.
Jak widać chłopaki cały czas się coraz bardziej rozwijają i już są w czołówce moich ulubionych zespołów. 

BEAT WIN- STALKER


Piosenka w stylu  który kocham najbardziej. Partie rapu są po prostu boskie..(to nie dlatego,że rapuje je mój bias haha). Na ich comeback czekałam od dawna...więc bardzo się cieszę, że wreszcie coś wydali. :)



LR - BEAUTIFUL LIAR 


Ta dwójka podbiją moje serce tą piosenką.

Hyuna Feat. Ihoon Of BTOB Roll Deep


Chyba każdy musi przyznać, że taniec Hyuny oraz piosenka są świetne. Niewiem czy to nie najlepsza jej piosenka. :) W niebieskich włosach jej bardzo do twarzy. 

The Legend - SHADOW


BIGABNG -  LET'S NOT FALL IN LOVE


B1A4 - Sweet Girl


JJCC - Where you at


FTISLAND  - PUPPY


Bigstar - 빅스타 달빛소나타


SONAMOO - CUSHION


HOTSHOT - I'm a HOTSHOT


DAY6 "Congratulations"


[V] BTS 화양연화 on stage : prologue


Nie wiem co to jest..ale chyba zapowiedź drugiego albumu. Jestem pod wielkim wrażeniem. 
Chłopaki nieźle się napracowali co bardzo widać. 

To koniec mojej listy, a co wam w ostatnim czasie tak bardzo się spodobało? :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz