niedziela, 18 października 2015

Na co musisz zwracać uwagę jeśli chcesz mieć ładną twarz ?



1. Nie wyciskaj pryszczy

To coś...co robiłam zawsze gdy coś mi wyskakiwało...nawet najmniejsze pryszcze. Przez to nabawiłam się plam potrądzikowych (które dopiero co zeszły) pozbycie się ich trwało około roku! Chyba nie chcecie zrobić sobie krzywdy, prawda? Dodatkowo kiedy wyciskasz pryszcze, roznosisz go po twarzy przez co na następny dzień będzie ich więcej. Naprawdę nie polecam. ;c

2. Zawsze nawilżaj twarz. (tłusta skóra też jej potrzebuje)

Około 20% wody zawartej w naszym ciele znajduje się w skórze, z czego ok. 13% w jej najbardziej zewnętrznej części, a ok. 80% w jej głębszych warstwach. W ciągu doby organizm człowieka traci około 2,5 litra wody, z czego 300 - 400ml/na dobę, czyli dwie szklanki, wyparowuje ze skóry.Aby nasza twarz nie była słucha...niestety trzeba ją cały czas nawilżać kremami..ponieważ "nic nie robienie" źle odbije się na kondycji naszej skóry.

3. Stosuj produkty na zapobieganie zmarszczkom, przeciw wypryskom, rozjaśniające twarz. 

Zmarszczki! Zmarszczki! i jeszcze raz zmarszczki! Proszę nie róbcie tego samego błędu co ja...i nie używajcie suchych podkładów na suchą twarz. (ałć..tak bardzo boli) Najbardziej polecam kremy BB zamiast podkładów, które dodatkowo nawilżają twarz. Oprócz tego jeśli będziecie używać zapobiegające zmarszczkom kremy, pod krem BB efekt będzie super. Będziecie mieć nawilżoną twarz przez cały dzień. Wyobraźcie sobie jak szybko powstają zmarszczki kiedy wasza twarz jest sucha. Dlatego jak najbardziej dbajcie o nawilżenie jej i o pozbywanie się zmarszczek oraz zapobieganiu nowym. Wiem, że teraz w waszym wieku o tym nie myślicie...ale kiedyś wam się to przyda. 

4. Chroń się przed słońcem! 

To jest chyba podstawa. Od słońca powstają przebarwienia i szybciej starzeje się skóra.

5. Jeżeli masz wrażliwą skórę, nie używaj produktów z alkoholem. 

Alkohol na wrażliwą skórę skutkuje tylko czerwoną i podrażnioną twarzą.

6. Ogranicz spożywanie mleka i produktów mlecznych. 

7. Wycieraj twarz swoim ręcznikiem.

8. Chroń się przed mrozem. 

9. Nie używaj mydła.

10. Używaj złuszczających peelingów.


Jeżeli nie macie genetycznych problemów z twarzą...te zasady pomogą wam odnieść sukces w walce o ładną twarz.




2 komentarze:

  1. Zaskoczyłyście mnie tymi kremami przeciwzmarszczkowymi :O To już ten wiek... T^T
    Iris

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od siebie mogę polecić mydełko z nanosrebrem (do dostania w aptece w kostce albo płynie). Samo mycie twarzy dwa razy dziennie tym mydłem poprawiło stan mojej skóry. Dobre jest też przemywanie twarzy roztworem olejku z drzewka herbacianego. Na mnie zadziałało.

    OdpowiedzUsuń