czwartek, 5 listopada 2015

Sunny's chanel

Hej, hej kochani! Przepraszam Was, za taką długą nieobecność...aktualnie jestem chora i trudno jest mi się zabrać za cokolwiek...jedyne co robię to tylko i wyłącznie ćwiczenia...która wykorzystują moją całą energię.
Dodatkowo współautorka tego bloga i moja przyjaciółka Min aktualnie jest w Anglii i ciężko pracuje na spełnienie naszego marzenia. haha Dlatego aktualnie na naszym blogu jest jak jest...ale nie martwcie się, kochamy ten blog i uwielbiamy dzielić się z wami nowinkami z naszego życia. Możliwe, że posty nie będą dodawane często, ale na pewno będą! :) 
 Dzisiaj post o pewnym kanale na youtubie, który po prostu uwielbiam. Jest to kanał młodej Koreanki która pokazuje nam jak możemy wykonać makijaże k-pop'owych gwiazd.

Poznajcie: Sunny's chanel  (klikając w tą nazwę, przejdziecie na jej kanał) 

Uważam, że Sunny to dziewczyna z dużym poczuciem humoru, oraz wielkim talentem do wykonywania makijażu. :D Jej filmiki zasługują na dużą oglądalność, dzięki czemu kanał Sunny jest dość rozpoznawalny w tej kategorii. Poniżej znajdują się, filmiki które są jednymi z moich ulubionych.







Jak dla mnie te filmiki, zdecydowanie zasługują na obejrzenie.
Sunny wykonuje turotiale bardzo dokładnie i dosyć łatwo...w taki sposób, że również my możemy to zrobić.
Aktualnie obejrzałam, jej wszystkie filmiki i jestem jej wielką fanką. :D

A czy wy macie jakiś ulubieńców na Youtubie którzy wykonują makijaże?
Piszcie w komentarzach, ponieważ naprawdę mnie to ciekawi :D Byee. :)

1 komentarz:

  1. Jejku, jaka piękność *.*
    Nie lubię oglądać vlogów, wolę czytać ^^
    Iris

    OdpowiedzUsuń