wtorek, 15 grudnia 2015

#2 Inspiration Instargram's - czyli inspirujące instagramy.

Hej, hej :)) To już drugi post tej serii, pierwszy cieszył się wysoką popularnością więc mam nadzieję, że jesteście zadowoleni z drugiego. Dzisiaj przygotowałam dla was 3 następne osoby które warto obserwować. I mam nadzieję, że znajdziecie sobie jakiś faworytów :D


1.  jo_hye.min1 KLIK




Jest to instagram który bardzo lubię..może dlatego, że zawsze gdy on coś wstawi mam wrażenie, że to zwykły Koreański chłopak. Jednak czuję, że ma coś w sobie, jakiś urok..albo po prostu jest to styl mojego wymarzonego chłopaka.:) Wiecie..czarne włosy i oczy, taki który lubi bluzy z kapturem oraz ćwiczyć. :D



2. liamkim88 KLIK




Liam Kim to osoba która jak nikt inny kocha zdjęcia swojej twarzy :D Ale mogę mu to wybaczyć bo jego twarz jest nieprzeciętna. Chociaż czasami, natłok podobnych do siebie zdjęć może denerwować..to jest okej. (ładna osoba może wszystko haha)


3. sung_beom KLIK






Tym razem to koreański model. Jego strona na fb: KLIK Muszę przyznać, że jestem fanką jego budowy ciała. Jest bardzo wysoki i szczupły...każda rzecz wygląda na nim wspaniale. Ma świetne wyczucie  mody i jest bardzo uroczy. Jednym słowem idealny.


To już koniec 2 postu tej serii, moim dzisiejszym faworytem jest numer 3 :D sung_beom...długo się zastanawiałam nad wyborem..ale jednak jego figura mnie przekonuje :D A waszym ? :))




2 komentarze:

  1. Moim też jest numer 3. Ma takie urocze oczy. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Na stronie Liam'a można spędzić kilka godzin i tylko się wpatrywać i wpatrywać xD

    OdpowiedzUsuń