piątek, 11 grudnia 2015

Recenzja: [THE FACE SHOP] Blanclouding White Moisture Cream

Hej! Dzisiaj przygotowałam dla was recenzję pewnego produktu.
Od zawsze walczę z suchą skórą dlatego postanowiłam  wreszcie zakupić jakiś porządny krem nawilżający. Wybór padł na THE FACE SHOP Blanclouding White.
I powiem wam, że jestem z niego bardzo zadowolona. (ale o tym później :D)


Najpierw zajmijmy się tym, jakie powinien mieć działanie:

- O 90% bardziej nawilżać 
- O 85% gładsza skóra
- Stopniowo rozjaśniać cerę





Zawiera pantenol, betainę, niacynamid, olejek z ziaren makadamia i ekstrakt z ziaren quinoa.
Produkt zawiera 600µg ekstraktu ze słonecznika. Ekstrakt ten jest zresztą obecny w większości filtrów tej firmy. Czytałam dokładnie składniki kremu i muszę wam powiedzieć, że nie ma tam żadnych sylikonów-co jest oczywiście wielkim plusem.


Pojemność: 50ml
Typ cery: Dla każdego
Konsystencja nie jest za płynna..jest po prostu idealna do nakładania kremu na twarz.
Producent zaoferował nam także specjalną łyżeczkę do nakładania kremu na twarz która znajduję się w opakowaniu. Krem jest średnio wydajny, mam go 2,5 miesiąca i powoli się kończy.


Co to efektów jakie ma dawać:

Co do nawilżenia to 100% prawdy...kocham jak twarz się świeci jednak po nałożeniu kremu tylko na noc, na drugi dzień moja twarz cały czas się świeciła..do tego stopnia, że postanowiłam na dwa dni odpuścić sobie nakładanie tego kremu. Więc nawilżenie wystarcza aż na 24 godziny...a czasami nawet więcej. :D Co bardzo dobrze się składa. :))

Gładsza skóra..tak to również prawda. Zawsze jak wstaje z rana dotykam moją twarz i nie mogę uwierzyć jaka jest gładziutka i mięciutka.

Stopniowo rozjaśniać cerę..powiem szczerze, że dopiero teraz przeczytałam o tym, że ten krem ma takie działanie. Ale dosyć niedawno gdy patrzałam w lustro zaczęłam myśleć, że moja twarz przez ostatni czas ładnie rozjaśniała..zastanawiałam się dlaczego. Teraz już wiem :D Chociaż nie mogę w 100% powiedzieć, że to zasługa tego kremu..to jednak jestem pewna w 80%.

Podsumowując krem jest idealny, dokładnie spełnia moje wszystkie oczekiwania.



A to zapowiedź kolejnego postu :D 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz