czwartek, 18 lutego 2016

Trądzik? Wylecz go z pomocą Hanbyul!

Hejoo. Nie wiem czemu ale zauważyłam, że największą popularność na blogu zawsze otrzymują posty dotyczące trądziku. :P I powiem wam, że te tematy interesują również mnie...docieranie do źródła problemu i staranie się wyleczenia to coś co bardzo lubię. Dlatego też, jako osoba która posiada cerę trądzikową poświęcam dużo uwagi mojej kondycji skóry oraz lubię wyszukiwać nowe informacje albo produkty które zwalczą ten problem. Także dzisiaj, jako, że mam dla was nową dawkę informacji..postanowiłam zrobić nowy post które będzie nawiązywał do jakże ulubionego tematu większości. :D 




Tym razem przedstawię wam bardzo uroczą vlogerkę z yt która również jest pechową posiadaczką cery trądzikowej. :( Jednak 2-3 lata temu Hanbyl pod żadnym pozorem się nie poddawała i dzisiaj, chociaż cerę trądzikową nadal posiada to wgl. tego nie widać! Dlaczego? Odnalazła kosmetyki które pomagają jej twarzy i rzetelnie ich stosuje. Doszła do takiego stanu, że ludzie mówią jej "ale masz nieskazitelną twarz, zazdroszczę ci" (mówiła o tym w filmiku ;D). Dodatkowo mam wrażenie, że Hanbyul ROZUMIE MOJE PROBLEMY i daje mi odpowiedzi na moje pytania na które nigdy nie mogłam znaleźć odpowiedzi. Dlatego, też polecam wam jej kanał oraz 3 filmiki w których możecie dowiedzieć się, co takiego robi, że kondycja jej skóry jest naprawdę w świetnej formie.







Świetnym ułatwieniem jest, że Hanbyul zawsze podaje nazwy produktów w opisie do filmików. 
Powiem wam, że już 3 produkty zakupiłam które poleciła Hanbyul i naprawdę się sprawdzają. 
Oczywiście mam zamiar zakupić jeszcze kilka aby udoskonalić moją pielęgnacje. 
Z racji tego, że chcę spróbować dokładnie tej samej pielęgnacji twarzy co Hanbyul 
potrzebuję jeszcze trochę czasu aby zakupić resztę kosmetyków.
O rezultatach będę was informować. :)

Do przeczytanie. :))

3 komentarze:

  1. Nie masz pojęcia, jaka jestem wdzięczna za tego posta! Zabieram się za oglądanie jej kanału ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. A można wiedzieć z jakiej stronki zakupiłaś te kosmetyki i czy nie było żadnego problemu? :0 (wiem,wiem autorka filmów podaje str ale może zamawiałaś z innej,chciałabym miec pewnosc ze mi te kosmetyki by doszły XD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ebayu! Wystarczy znaleźć sprzedawce który ma dobre opinie, a dojdą na pewno. Ja nie miałam żadnego problemu, doszły ok. po 2-3 tygodniach. :)

      Usuń