środa, 17 sierpnia 2016

Suga 1st Mixtape - Agust D

Jak wiecie dosyć niedawno Suga wydal swój pierwszy Mixtape. Od razu od potwierdzenia tej informacji byłam naprawdę szczęśliwa, ponieważ byłam bardzo ciekawa co Suga ma do powiedzenia jako człowiek, nie jako artysta który nie może wyrazić swoich prawdziwych uczuć w 100%. Wiedziałam, że to będzie coś..ale nie miałam pojęcia że aż tak.! Suga przelał w te piosenki swoje prawdziwe uczucia, czuje w nich jego całe serce i wiem, że to co tam zawarł jest szczerą prawdą. Najgorsze jest to, że wreszcie poczułam się tak jakby ktoś mnie zrozumiał. Chociaż dużo czasu zastanawiam się jakich słów powinnam użyć aby opisać moje uczucia...to nigdy mi się nie udawało, za to Suga z łatwością to zrobił. Nagle zrobiło mi się lżej, jego Mixtape bardzo mnie podnosi na duchu...w smutne dni słucham tych piosenek i od razu mi lepiej.


Tutaj możecie przesłuchać cały Mixtape:


1. Agust D - So Far Away ft. Suran


"Nie posiadanie marzeń jest jak gówno 
Wiem, że to żałosne mieć takie marzenia jak wszyscy "

"Wszyscy gdzieś biegną, więc czemu ja wciąż stoję?"

"Marzenie...będzie z tobą od początku do końca..
Marzenie...będzie hojne dla ciebie, nieważne co
Marzenie...rozkwitnie w pełni po wszystkich trudnościach 
Marzenie...może zacząć się skromnie, ale zakończy powodzeniem"

"Tak..cholera
Żyję, bo nie mogę umrzeć 
Nie mam nic co chciałbym robić"


"Żyję w ogromnym bólu i samotności,
ale ludzie wokół mówią ,
żebym oprzytomniał "

"Mogę tylko wyżyć się na sobie, więc jaki jest sens?
Bałem się otworzyć oczy każdego ranka i oddychać 
Oddaliłem się nawet od rodziny i przyjaciół
Czuje niepokój wraz z upływającym czasem
To poczucie bycia bez niczyjej pomocy 
Momenty samotności 
Chciałbym żeby wszystkie zniknęły jak iluzja
Chciałbym żeby wszystkie zniknęły 
Chciałbym nawet, żebym cholerny ja zniknął
Tak właśnie porzuca mnie świat
W tym momencie oddalam się od nieba
rozpadam się" 

2.  August D-The last 




"Depresja, ocd wciąż powracają od czasu do czasu.
No nie, być może to właśnie prawdziwy ja
Cholera, separacja rzeczywistości 
Sprzeczność o której wspomniałem powoduje ból głowy .
Miałem około 18 lat, gdy moja socjofobia się zaczęła
tak, dokładnie w tamtym czasie mój stan psychiczny się pogorszył."

"Czasami się siebie boję przez nienawiść do samego siebie 
i depresja, która znowu chciała się mną zabawić"

"Minęło sporo czasu, od kiedy moja codzienność stała się zabijaniem pasji 
i porównywaniem z innymi"

"Nawet nie wiem kim jestem, więc kto mnie może znać?
Przyjaciele? Nie,ty? Ktokolwiek to jest,oni mnie nie znają"

"Słowa, które stały się jak nawyk, "Mam to w dumie", "Pierdole to" 
To tylko słowa pod którymi chowam swoją słabą osobowość" 


Zastanawiam czy te dwie piosenki są po prostu smutne, czy wyszukuje w nich same smutne momenty hahha
Tak czy inaczej uczucie, że nawet taki Suga ma te same problemy co ja, a idzie dalej sprawia, że czuję sie pewniej. Jeśli jeszcze nie przesłuchaliście Mixtape Sugi to bardzo polecam. !

1 komentarz:

  1. Dopiero teraz znalazłam tego bloga i odpowiem Ci na pytanie. Sądzę, że te piosenki nie są smutne, a Ty nie wyszukujesz w nich samych smutnych momentów. One są prawdziwe. Pokazują nam rzeczywistość, w której każdy ma coś do powiedzenia. Pokazują że każdy ma równe szanse na sukces ale nie każdy ma równy start. A Suga pokazał nam - fanom, część ciężkiej drogi przez jaką musiał przebrnąć aby dostać się na szczyt. Uważam, że uświadomił nam podział społeczeństwa(w innej piosence mówił,że tyle pieniędzy ile on miał na życie, inne osoby z jego liceum wydają taką samą sumę na alkohol). W "So far away" Uświadamia nam,że życie bez marzeń nie ma sensu (przynajmniej ja to tak odbieram). Natomiast w "The Last" ughm "The Last" jest piosenką, która w pewnym stopniu mówi nam co przeżywają osoby z takimi problemami jak depresja, OCD czy socjofobia. Jedno zdanie - "Słowa, które stały się jak nawyk, "Mam to w dumie", "Pierdole to" To tylko słowa pod którymi chowam swoją słabą osobowość" pokazują jak dobrze człowiek jest w stanie ukrywać swoje słabości.

    OdpowiedzUsuń