wtorek, 6 lutego 2018

Wypad do kina i koreańska kolacja

               Hej! Niedawno miałam trochę wolnego czasu od pracy i szkoły, i miałam ogromną ochotę na Koreańskie jedzenie. Dlatego też, razem z Pauliną stwierdziłyśmy że jak już idziemy na kolację, to może pójdziemy również do kina. Z racji tego, że pracujemy w kinie wejściówki mamy za darmo, dlatego trzeba z tego korzystać. Niestety aktualny repertuar w kinie to 3 polskie filmy, 3 bajki, 1 horror oraz film na który chciałam iść z rodzicami. Dlatego też, zaczęłyśmy od "Escate room" jednak Paulina jak zorientowała się, że to horror od razu kazała nam wyjść. :D Zaczęłyśmy chodzić po salach kinowych..niestety tak jak już napisałam, ciekawych filmów nie było. Tak skończył się nasz wypad do kina. :D Jednak nic straconego..następnym przystankiem miała być Koreańska restauracja.
I tutaj wam powiem..że, trochę lepiej nam wypaliło. Zamówiłyśmy maki set, kanpungi oraz 2 piwa. WYŚMIENITE




Chociaż film nie wypalił, nie obyło się bez zdjęć w sali kinowej :D 





 Postawiłam na zwykłe jeansy, białe air force, beret, brązowy płaszcz, okulary oraz czarną torebeczkę.  


Spodnie: Stradivarius

Buty: Nike

Torebka: New look

Płaszcz: Pull&Bear

Beret: New Yorker 

Okulary: none 




Adzia 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz