wtorek, 6 lutego 2018

Zaczynam jeszcze raz!



    Cześć wszystkim! Witam na moim blogu. Szczerze mówiąc ostatnimi czasy wiele razy zastanawiałam się nad tym co powinnam robić ponieważ czułam, że coś powinnam. W moim życiu się teraz wiele dzieje, ale właściwie to nie mam z kim się tym podzielić. Z własnego doświadczenia wiem, że przelewanie myśli na papier lub na bloga w tym wypadku zawsze mi bardzo pomagało. Co więcej chciałam poczuć, że robię coś dla siebie, coś co lubię.



Lubię mieć nad czymś kontrolę i coś prowadzić, a w ostatnich chwilach czegoś takiego nie miałam. Często widzę jakieś nowe piosenki które zaczynają wiele dla mnie znaczyć jednak nie mam komu ich polecić ale też po miesiącu ja również o nich zapominam, ponieważ pojawiają się nowe..może nawet nie lepsze ale świeże. To samo z filmami/dramami...Ponieważ lubię w swoim życiu mieć wszystko poukładane dlatego też sądzę, że potrzebuje czegoś takiego jak blog. Potrzebuje tutaj pisać zawsze kiedy będę miała ochotę, kiedy będę chciała czymś się podzielić albo kiedy będę chciała się wygadać. Dlatego też nie mogę powiedzieć jaka będzie tematyka bloga..ale na na pewno będzie to o mnie więc rzeczy które są ze mną związane. Kocham mode, urodę, kosmetyki, muzykę, Koreę, Japonię, dramy. Dlatego też na pewno tutaj tego nie zabraknie. A nawet powiem, że większa część postów będzie właśnie o tym.
Oczywiście od razu zaznaczam, że czasami posty nie będą jakieś długie, czasami nawet nie będą ładne..nie będę przykładać wielkiej wagi do tego żeby wpis miał ładną czcionkę albo ładne kolorowe obrazki kiedy będę smutna. Czasami będę pisać bardzo osobiste wpisy które nie koniecznie musicie zrozumieć..mogę powiedzieć nawet że te posty nie zawsze będą dla was..czasami będą po porostu dla mnie.
             Niedługo moje największe marzenie się spełni, marzenie od 4 lat które nigdy się nie zmieniło. Ciężko pracowałam, musiałam przejść wiele przeszkód aby się udało.. i w końcu po 4 się spełni.!
2 kwietnia lecę na miesiąc do Korei! Jeśli chcecie wiedzieć jakie przeszkody musiałam przejść oraz co zrobiłam aby spełnić to marzenie koniecznie czekajcie na następny post! 

                                                                                                                                                                                                                             Adzia 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz