piątek, 6 listopada 2015

Recenzja soczewek - VASSEN BLYTHE BLUE

Wróciłam do was z recenzją nowej pary soczewek..no może nie nowej... :D A dokładnie soczewek która mam około pół roku..ale nie miałam ani czasu ani ochoty na pisanie o nich. Są to niebieskie soczewki...ponieważ pragnęłam mieć w posiadaniu soczewki w których nie będzie widać mojego naturalnego koloru oczu.

naturalny kolor oczu 


w soczewce (przepraszam za jakość)



Najważniejsze informacje:


Nazwa: : VASSEN BLYTHE BLUE CONTACT LENS
Zawartość wody : 55% 
Krzywizna       : 8.6 mm 
Długość używania  : 1 rok 
Co w środku : jedna para soczewek i jedna MACARON futerał na obiektyw


A teraz moja opinia: 

- Po 3 miesiącach używania soczewki bardzo kują...po 6 miesiącach nie mogę założyć ich na oczy.
- Bardzo szybko wysychają, przez co bardzo bolą oczy.
- Kolor jest zbyt widoczny...te wzorki na oku itp. (Bardzo nienaturalny efekt)
- Zbyt duże.
- Zbyt ciemna obramówka soczewek.


Przepraszam, ale jedyne co mogę o nich napisać..to wady. Osobom które planowały ich zakup ODRADZAM!

1 komentarz:

  1. Ajć :/ My ciągle przymierzamy się do zakupu soczewek ale w obecnej sytuacje (nadwrażliwość i suchość oczu) możemy o tym tylko pomarzyć ;)

    OdpowiedzUsuń